Momentan, echipa noastra este completa, insa, dacă unul din posturile de mai jos ți se potrivește și îți dorești să ni te alături, te rugăm să trimiți un CV la contact@gothicfairy.ro
Te așteptăm cu drag :)
Operator/Operatoare comenzi pentru magazinul online (Bucuresti, Bd Th Pallady 37)
Candidatul ideal:
- Persoană calmă, serioasă, responsabilă, conștiincioasă, pasionată de cultura și stilul promovat de compania noastră
- Fire veselă, deschisă, entuziastă, o prezență plăcută
Cerințe:
Cunoștințe de limba engleză, nivel conversație
Abilități excelente de comunicare
Spirit comercial
Orientare pro-client
Minimă experiență în comerțul online
* Descrierea jobului - Operator/Operatoare comenzi pentru magazinul online (Bucuresti, Bd Th Pallady 37)
-Relaționeaza telefonic si/sau pe email/whatsapp cu clienții (preluare comenzi, contactare clienți pentru confirmarea comenzilor plasate online, recomandare produse, oferirea informatiilor privind promotiile si politicile magazinului, preluare reclamatii etc)
-Prelucreaza comenzi in sistemul de operare (emitere facturi, awb etc)
-Pregăteste colete (alegere produse conform factura, împachetare)
-Recepționeaza produse, le așează pe raft
-Oferă asistență in administrarea magazinului online , la nevoie (introducere produse, actualizare disponibilitate stocuri etc)
Program de lucru luni-vineri 09:00 - 17:00
Vanzator/vanzatoare pentru magazinul fizic (Bucuresti, Bd Magheru 10)
Candidatul ideal:
- Persoană calmă, serioasă, responsabilă, conștiincioasă, pasionată de cultura și stilul promovat de compania noastră
- Fire veselă, deschisă, entuziastă, o prezență plăcută
Cerințe:
Cunoștințe de limba engleză, nivel conversație
Abilități excelente de comunicare
Spirit comercial
Orientare pro-client
Minimă experiență în comertul fizic
* Descrierea jobului - Vanzator/vanzatoare pentru magazinul fizic (Bucuresti, Bd Magheru 10)
- Întâmpină clienții în mod corespunzător.
- Relaționează cu aceștia și identifică metoda potrivita de prezentare a produselor.
- Promovează și vinde corespunzător produsele, oferind într-un mod profesionist toate informațiile necesare.
- Asigură aprovizionarea si reaprovizionarea suprafeței de vânzare cu marfă.
- Întocmește documentele contabile primare necesare, în programul de gestiune – NIR, fișa de magazie, registru casă, transferuri marfa etc.
- Operează casa de marcat.
- Efectuează periodic inventare.
- Menține un mediu de lucru curat.
Program de lucru: luni-vineri 12:00 - 20:00