Angajari

Momentan, echipa noastra este completa, insa, dacă unul din posturile de mai jos ți se potrivește și îți dorești să ni te alături, te rugăm să trimiți un CV la contact@gothicfairy.ro

Te așteptăm cu drag :)

Operator/Operatoare comenzi pentru magazinul online (Bucuresti, Bd Th Pallady 37) 

Candidatul ideal:

- Persoană calmă, serioasă, responsabilă, conștiincioasă, pasionată de cultura și stilul promovat de compania noastră

- Fire veselă, deschisă, entuziastă, o prezență plăcută

 

Cerințe:

Cunoștințe de limba engleză, nivel conversație

Abilități excelente de comunicare

Spirit comercial

Orientare pro-client

Minimă experiență în comerțul online

* Descrierea jobului - Operator/Operatoare comenzi pentru magazinul online (Bucuresti, Bd Th Pallady 37)

-Relaționeaza telefonic si/sau pe email/whatsapp cu clienții (preluare comenzi, contactare clienți pentru confirmarea comenzilor plasate online, recomandare produse, oferirea informatiilor privind promotiile si politicile magazinului, preluare reclamatii etc)
-Prelucreaza comenzi in sistemul de operare (emitere facturi, awb etc)
-Pregăteste colete (alegere produse conform factura, împachetare)
-Recepționeaza produse, le așează pe raft
-Oferă asistență in administrarea magazinului online , la nevoie (introducere produse, actualizare disponibilitate stocuri etc)

Program de lucru luni-vineri 09:00 - 17:00 

Vanzator/vanzatoare pentru magazinul fizic (Bucuresti, Bd Magheru 10)

Candidatul ideal:

- Persoană calmă, serioasă, responsabilă, conștiincioasă, pasionată de cultura și stilul promovat de compania noastră

- Fire veselă, deschisă, entuziastă, o prezență plăcută

 

Cerințe:

Cunoștințe de limba engleză, nivel conversație

Abilități excelente de comunicare

Spirit comercial

Orientare pro-client

Minimă experiență în comertul fizic

* Descrierea jobului - Vanzator/vanzatoare pentru magazinul fizic (Bucuresti, Bd Magheru 10)

- Întâmpină clienții în mod corespunzător.

- Relaționează cu aceștia și identifică metoda potrivita de prezentare a produselor.

- Promovează și vinde corespunzător produsele, oferind într-un mod profesionist toate informațiile necesare.

- Asigură aprovizionarea si reaprovizionarea suprafeței de vânzare cu marfă.

- Întocmește documentele contabile primare necesare, în programul de gestiune – NIR, fișa de magazie, registru casă, transferuri marfa etc.

- Operează casa de marcat.

- Efectuează periodic inventare.

- Menține un mediu de lucru curat.

Program de lucru: luni-vineri 12:00 - 20:00