Transport, retur si schimb

Gothic Fairy îți pune la dispoziție următoarele metode de livrare:

  • Cargus Coletul se livreaza la adresa indicata la finalizarea comenzii, de cele mai multe ori in 1-2 zile lucratoare de la expediere. In ziua livrarii veti primi sms de la Cargus. Curierul va incerca sa efectueze livrarea de 2 ori, astfel daca nu sunteti la adresa in ziua livrarii o puteti reprograma o singura data. Daca nici a doua oara nu sunteti gasiti, coletul mai sta 4 zile in depozitul Cargus, de unde poate fi ridicat. In 6 zile de la ziua expedierii, daca nu este ridicat, se intoarce la noi. 
  • Cargus Ship&Go, ridicare din puncte fixe - coletul este livrat in punctul de ridicare dorit, pe care il alegeti din lista afisata pe site la finalizarea comenzii. Puteti merge sa il ridicati in timpul programului de lucru al punctului de ridicare, program afisat la finalizarea comenzii. In ziua in care ajunge coletul la punctul de ridicare, primiti sms. Coletul va asteapta acolo 7 zile, daca nu este ridicat in aceasta perioada se intoarce la noi. Atentie, aceasta metoda de livrare nu este disponibila pentru plata ramburs sau pentru coletele foarte voluminoase.
  • Locker Sameday - coletul este livrat in lockerul preferat, pe care il alegeti din lista afisata pe site la finalizarea comenzii. Puteti merge sa il ridicati la ce ora doriti, nu mai trebuie sa va modificati programul pentru a astepta curierul. In ziua in care ajunge coletul la locker, primiti sms. Coletul va asteapta acolo 7 zile, daca nu este ridicat in aceasta perioada se intoarce la noi. Atentie, aceasta metoda de livrare nu este disponibila pentru plata ramburs sau pentru coletele foarte voluminoase.
  • Ridicare din magazinul nostru din Bucuresti - Bd Magheru 10, intre Universitate si Piata Romana, langa hotel Ambasador, programul il gasiti aici: https://www.gothicfairy.ro/info/magazin-bucuresti. Colegii nostri de acolo va suna cand ajung produsele in magazin. Daca nu sunt ridicate in 7 zile, se intorc la depozit.

Comenzile cu produse care se afla pe stoc sunt expediate in general a doua zi lucratoare, celelalte in termenul specificat pe pagina fiecarui produs. Daca intr-o comanda sunt mai multe produse cu termene de livrare diferite, intreaga comanda va fi expediata cand soseste ultimul produs. De exemplu, daca sunt 4 produse in comanda, 1 pe stoc, 1 cu livrare in 1 saptamana, 1 cu livrare in 2 saptamani si 1 cu livrare intr-o luna, intreaga comanda va fi expediata in aproximativ o luna. 

Daca produsele trebuie livrate pana la o anumita data, sau daca doriti expedierea produselor grupate pe masura ce sosesc, va rugam sa scrieti in comentariu la plasarea comenzii sau sa ne sunati.  Dupa ce pleaca de la noi, coletele se livreaza in general in 1-2 zile lucratoare. Excepție fac perioadele aglomerate din an (Craciun, etc) cand timpul de livrare al curierilor poate suferi modificari.

Costul livrarii iti va afisat pe masura ce adaugi produsele in cos si difera in functie de metoda de livrare aleasa si greutatea coletului.

Este important sa stii ca:

  • LA COMENZI PESTE 250 LEI, TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!
  • COSTUL LIVRARII ESTE MAI MIC LA PLATA CU CARDUL!

Daca apare ceva si vrei sa renunti la o comanda, te rugam sa ne anunti, de preferinta inainte sa expediem coletul. Costul tur-retur al unui colet, pe care il suportam daca nu il ridici, este de minim 30 de lei. Intelegem daca se intampla sa nu ridici coletul o data, dar daca se intampla de doua ori, vei fi trecut pe lista neagra si nu vei mai putea comanda pe site-ul nostru. 


RETUR: 

Dacă, din orice motiv, doresti sa renunti la un produs pe care l-ai cumparat, poți să îl returnezi în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care ți-a fost livrat de către curier, sau din ziua in care l-ai ridicat din magazin. Returul este gratuitPentru a putea returna produsul, acesta trebuie să aibă toate accesoriile cu care a fost livrat inițial, fără urmă de uzură, precum și ambalajul original. Daca este un produs din argint 925, produsul returnat trebuie insotit de certificatul de garantie primit. 


Pentru retur prin curier:

  • Completeaza formularul de retur/schimb de aici https://www.gothicfairy.ro/return_form 
  • Vom contacta noi curierul Cargus si il vom trimite sa ridice coletul de la adresa la care a fost livrat. Iti vom trimite pe email awb-ul de retur, pentru a il tipari si lipi pe colet. Daca nu ai acces la o imprimanta, curierul va tipari awb-ul cand va sosi sa ridice coletul. 
  • Daca produsul returnat este produs fragil, ai grija sa il ambalezi cu atentie. Nu lipi awb-ul direct pe cutia produsului, ambaleaza-l asa cum l-ai primit.
  • Daca doresti ridicarea coletului de la o alta adresa decat cea la care a fost livrat initial, si/sau vrei sa oferi alt telefon de contact pentru curier decat cel folosit in comanda initiala, te rugam sa lasi aceste informatii atunci cand completezi formularul de retur, in sectiunea Alte Observatii. 
  • Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate te vom contacta pe email pentru a ne furniza contul bancar in care doresti viramentul. 
  • In maxim 10 zile de la primirea in buna regula a produsului, se va vira contravaloarea lui in contul bancar pe care ni l-ai furnizat pe email. 

Pentru retur personal in magazinul din Bucuresti:

  • Daca produsul a fost achizitionat din magazinul fizic, il poti returna in maxim 14 zile de la achizitie. Pentru a putea face returul, este necesar sa prezinti bonul fiscal cu care a fost achizitionat, si sa completezi in magazin formularul de retur.
  • Daca produsul a fost primit prin curier, il poti returna in maxim 14 zile de la primirea acestuia. Pentru a putea face returul, este necesar sa furnizezi in magazin numarul comenzii online si sa completezi in magazin formularul de retur.
  • Vei primi contravaloarea produsului, pe loc, in magazin, daca este in buna regula si are accesoriile/ambalajele cu care a fost primit. Daca in acel moment nu este destul numerar in casieria magazinului, vei primi contravaloarea produsului intr-un cont bancar, in maxim 5 zile de la retur. Contul bancar il poti furniza pe email sau scrie pe formularul de retur completat in magazin.


SCHIMB

Daca ai comandat marimea gresita pentru produsul tau (inele etc) sau nu iti place produsul si vrei sa il schimbi cu altceva, schimbul este foarte usor! Folosesti formularul de retur/schimb de aici 

noi iti trimitem prin curier noul produs, iar cand ajunge curierul cu acesta, trebuie sa il predai pe cel comandat initial. Suportam noi costul transportului tur-retur. Dorinta de shimb trebuie de asemenea anuntata in termen de 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ți-a fost livrat de către curier. Daca noul produs nu este disponibil pe stoc, si se aduce la comanda, va trebui sa astepti sa soseasca. Produsul comandat initial ramane la tine pana atunci.